Fii curajos, fii liber.

Aplicația MySEAT pentru SEAT

Totul este în rețea. Lumea ta. Cu aplicația MySEAT, totul este întotdeauna la îndemână. Așa cum ar trebui să fie. 

Tot ce ai nevoie

Sincronizare perfectă.

Prin intermediul aplicației MySEAT sau al sistemului de infotainment. Gestionează totul într-un singur loc. De la caracteristici de siguranță la acces de la distanță la infotainment online. Fă-ți viața mai ușoară.

Siguranță și asistență*

Întotdeauna online. Întotdeauna în siguranță.

A fi pe deplin conectat înseamnă să n-ai griji, oriunde te-ai afla.

  • Apelul de urgență alertează automat serviciile de urgență dacă se întâmplă un accident.
  • Linia telefonică de urgență în caz de avarie contactează centrul nostru telefonic dacă ai nevoie de ajutor.
  • Rezolvă toate întrebările făcând clic pe butonul de servicii pentru clienți.
  • Utilizează Programarea serviciilor în cazul în care dorești să programezi o inspecție la unitatea de service.
Eine Frau hält ein Smartphone in den Händen. Im Hintergrund steht ein roter SEAT.
Acces de la distanță

Pe scaunul șoferului. Întotdeauna și oriunde.

Orice dorești să controlezi, o poți face cu ușurință de pe smartphone.

  • Verifică starea iluminatului, a ușilor și a ventilației.
  • Utilizează locația de parcare pentru a vedea locația vehiculului tău.
  • Primești o notificare dacă este detectată o posibilă tentativă de furt.*

Infotainment online*

Lumea este scopul.

Cu acces ușor și conectivitate constantă la tot ceea ce ai putea avea nevoie pe drum prin intermediul sistemului de infotainment al vehiculului tău.

  • Informații online din trafic și actualizări în timp real cu privire la situația actuală a traficului.
  • Găsește locuri de parcare și benzinării în apropiere.
  • Calcularea rutei online.
  • Control vocal natural pentru a activa navigația, radioul și media.
Înregistrare

Crează-ți un ID SEAT.

Descărcă aplicația MySEAT pentru a crea un ID SEAT și a începe să utilizezi Serviciile online MySEAT.

Procesul de înregistrare

Conectează-te cu SEAT-ul tău.

În cazul în care configurezi aplicația MySEAT pentru SEAT Leon, Ibiza, Ateca sau Tarraco &; Co., urmează pașii prezentați aici.

Extindeți serviciile MySEAT

Profită la maximum de fiecare călătorie.

Perioada de încercare gratuită a expirat? Nicio problemă. Conectarea la MySEAT este un proces rapid și fără probleme. Află mai multe, inclusiv instrucțiuni pas cu pas despre cum să îți reînnoiești abonamentul.

Mai multe despre SEAT CONNECT

Întrebări frecvente

1. Ce modele acceptă aplicația MySEAT?
  • SEAT Leon începând cu modelul anului 05/2020
  • SEAT Ateca începând cu modelul anului 09/2020
  • SEAT Tarraco începând cu modelul anului 09/2020
  • SEAT Ibiza începând cu modelul anului 09/2020
  • SEAT Arona începând cu modelul anului 09/2020
2. Ce este un VIN și unde îl pot găsi pe vehiculul meu?

Un VIN (Vehicle Identification Number sau Chassis Number) este codul unic de identificare din 17 cifre al SEAT-ului tău. Poți găsi VIN în documentele de înmatriculare sau în colțul exterior din dreapta al parbrizului. Vei avea nevoie de el pentru a-ți înregistra vehiculul.

3. Ce este un S-PIN?

S-PIN este un cod din 4 cifre creat la înregistrarea pentru ID-ul SEAT. Veți avea nevoie de acesta pentru a bloca și debloca de la distanță, precum și pentru a controla aerul condiționat controlat de la distanță.

4. Cum îmi pot verifica contul pentru a-mi putea înmatricula mașina?

După ce ți-ai creat ID-ul SEAT, vei primi un e-mail prin care ți se va solicita să îți confirmi contul. Acest lucru poate dura câteva minute pentru ca e-mailul de confirmare să ajungă în căsuța de e-mail (nu uita să verifici folderul de spam). Deschide e-mailul și dă clic pe linkul din e-mail pentru a-ți verifica contul. După ce te-ai autentificat, tot ce trebuie să faci este să-ți înregistrezi mașina și să o conectezi la contul tău de utilizator, astfel încât să poți utiliza întreaga gamă de servicii online MySEAT App pentru SEAT.

Dacă nu ai primit e-mailul de confirmare, te rugăm să ne contactezi la [email protected]. Vom face tot posibilul pentru a te ajuta.

5. Cum adaug un vehicul în contul meu?

Pentru a utiliza MySEAT, trebuie să asociezi un vehicul contului tău de utilizator. Pentru a face acest lucru, conectează-te la aplicația MySEAT și introdu numărul de șasiu al vehiculului. Vei primi un cod de înregistrare din 8 cifre (cunoscut sub numele de cod de asociere) care trebuie introdus în sistemul de navigație al vehiculului pentru a finaliza înregistrarea (Setări -> Servicii online -> Înregistrare).

6. Ce pot face dacă am probleme cu aplicația MySEAT?

În primul rând, asigură-te că următorii pași au fost efectuați corect sau sunt în vigoare:

  • O conexiune bună la internet sau la date
  • Numărul corect de șasiu al vehiculului dvs.
  • Un model de vehicul compatibil cu serviciile dorite
  • O licență de serviciu validă (dacă este cazul)

Dacă niciuna dintre cele de mai sus nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi la: [email protected]

7. Ce funcții pot folosi dacă nu am activat încă MySEAT complet?

Dacă nu ești înregistrat și MySEAT nu este complet activat, poți utiliza numai serviciile cerute de lege (apel public de urgență).

8. Ce se întâmplă cu datele personale pe care le-am furnizat în timpul înregistrării în Aplicația MySEAT?

SEAT menține o bază de date cu toate datele personale furnizate de clienți, precum și alte informații necesare pentru furnizarea aplicației MySEAT, cum ar fi datele vehiculului și geolocalizarea. Toate datele generate prin utilizarea aplicației MySEAT aparțin clientului. Prin urmare, utilizarea datelor depinde de consimțământul explicit al clientului.

Toate utilizările datelor sunt în conformitate cu Regulamentul general al UE privind protecția datelor (GDPR). Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți Politica de confidențialitate a aplicației MySEAT.

Te rugăm să reți că toate datele vor fi utilizate numai de SEAT și partenerii săi de vânzări și service. Datele nu sunt partajate cu terțe părți din motive comerciale și, în majoritatea cazurilor, sunt utilizate anonim (datele neanonimizate sunt utilizate numai atunci când este necesar). În astfel de cazuri, SEAT va procesa datele în conformitate cu liniile directoare stricte de securitate.

9. De ce echipament are nevoie vehiculul meu pentru a utiliza aplicația MySEAT?

Aplicația MySEAT este disponibilă numai pentru următoarele modele:

  • SEAT Leon construit începând cu 05/2020
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza și Tarraco construite începând cu 09/2020
10. Ce țări au acces la MySEAT?

MySEAT va fi disponibil în Austria, Germania, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Norvegia, Suedia, Franța, Marea Britanie, Irlanda, Elveția, Italia, Spania, Portugalia, Polonia, Ungaria, Grecia, Cipru și Olanda, Luxemburg, Bulgaria, România, Croația, Slovenia, Malta, Slovacia, Andorra, Estonia, Letonia, Lituania, Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Ucraina, Muntenegru și Gibraltar.

Poți găsi cele mai recente informații despre disponibilitatea în țara ta în aplicația MySEAT.

11. Cât timp este valabil MySEAT Travelcard?

Perioada de încercare gratuită poate varia în funcție de țară și de nivelul echipamentului, dar durează întotdeauna cel puțin 12 luni. Perioada de service este legată de vehiculul tău și este afișată în contul tău de utilizator. După încheierea perioadei de încercare gratuită, va trebui să reînnoiești pentru a continua să utilizezi serviciul.

12. Ce este activarea în mașină?

Cu Activarea în mașină, îți poți înregistra vehiculul (în timp ce te afli în mașină) și îl poți conecta la ID-ul SEAT pentru a putea utiliza aplicația MySEAT.

Asistentul de înregistrare te va ghida prin procesul simplu, astfel încât să poți crea contul SEAT ID în vehicul, să te autentifici, să îți înregistrezi vehiculul și să îl conectezi la contul tău. În timpul procesului de înregistrare, poți vizualiza toate informațiile legale necesare (T&C, Politica de confidențialitate) și poți accepta Acordul contractual MySEAT.

13. Vehiculul meu nu acceptă codul meu de înmatriculare. Ce trebuie să fac?

În primul rând, asigură-te că SEAT are o conexiune activă la internet și că codul de înmatriculare pe care îl folosești nu a expirat (codul de înmatriculare este valabil 1 an).

Dacă acest lucru nu rezolvă problema, șterge vehiculul și încearcă să-l adaugi din nou. Vei primi apoi un nou cod de înmatriculare pentru vehiculul tău.

14. Cum activez sau dezactivez modul privat?

Poți selecta și comuta între diferite caracteristici ale modului privat prin intermediul Centrului de gestionare și control al serviciilor din sistemul de infotainment.

15. Smartphone-ul meu a fost furat. Pot bloca serviciul pentru a preveni abuzurile?

Dacă îți pierzi smartphone-ul, poți schimba parola accesând aplicația MySEAT de pe un alt dispozitiv. Noua parolă este necesară dacă utilizezi unul dintre serviciile My SEAT App.

Pentru un plus de securitate, poți modifica setările aplicației astfel încât să trebuiască să reintroduci parola după o perioadă de 5, 10 sau 15 minute fără activitatea contului.

16. De ce nu mă pot conecta la aplicația MySEAT?

Mai întâi, asigură-te că ai cea mai recentă versiune a aplicației instalată pe smartphone. Pentru a verifica acest lucru, deschide Apple App Store sau Google Play Store și instalează toate actualizările disponibile în aplicație.

Dacă întâmpini în continuare probleme la conectarea la contul MySEAT, poți utiliza adresa de e-mail pe care ai utilizat-o pentru a te conecta, numele de utilizator sau numărul de telefon din aplicația My SEAT pentru a-ți identifica contul și a-ți reseta parola.

Dacă acest lucru nu îți rezolvă problema, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți la adresa de e-mail [email protected]. Vom face tot posibilul pentru a te ajuta.

*SEAT Leon din anul model 05/2020, Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco din anul model 09/2020.