Totul este în rețea. Lumea ta. Cu aplicația MySEAT, totul este întotdeauna la îndemână. Așa cum ar trebui să fie.
Prin intermediul aplicației MySEAT sau al sistemului de infotainment. Gestionează totul într-un singur loc. De la caracteristici de siguranță la acces de la distanță la infotainment online. Fă-ți viața mai ușoară.
Siguranță și asistență*
A fi pe deplin conectat înseamnă să n-ai griji, oriunde te-ai afla.
Orice dorești să controlezi, o poți face cu ușurință de pe smartphone.
Infotainment online*
Cu acces ușor și conectivitate constantă la tot ceea ce ai putea avea nevoie pe drum prin intermediul sistemului de infotainment al vehiculului tău.
Descărcă aplicația MySEAT pentru a crea un ID SEAT și a începe să utilizezi Serviciile online MySEAT.
Mai multe despre SEAT CONNECT
Un VIN (Vehicle Identification Number sau Chassis Number) este codul unic de identificare din 17 cifre al SEAT-ului tău. Poți găsi VIN în documentele de înmatriculare sau în colțul exterior din dreapta al parbrizului. Vei avea nevoie de el pentru a-ți înregistra vehiculul.
S-PIN este un cod din 4 cifre creat la înregistrarea pentru ID-ul SEAT. Veți avea nevoie de acesta pentru a bloca și debloca de la distanță, precum și pentru a controla aerul condiționat controlat de la distanță.
După ce ți-ai creat ID-ul SEAT, vei primi un e-mail prin care ți se va solicita să îți confirmi contul. Acest lucru poate dura câteva minute pentru ca e-mailul de confirmare să ajungă în căsuța de e-mail (nu uita să verifici folderul de spam). Deschide e-mailul și dă clic pe linkul din e-mail pentru a-ți verifica contul. După ce te-ai autentificat, tot ce trebuie să faci este să-ți înregistrezi mașina și să o conectezi la contul tău de utilizator, astfel încât să poți utiliza întreaga gamă de servicii online MySEAT App pentru SEAT.
Dacă nu ai primit e-mailul de confirmare, te rugăm să ne contactezi la [email protected]. Vom face tot posibilul pentru a te ajuta.
Pentru a utiliza MySEAT, trebuie să asociezi un vehicul contului tău de utilizator. Pentru a face acest lucru, conectează-te la aplicația MySEAT și introdu numărul de șasiu al vehiculului. Vei primi un cod de înregistrare din 8 cifre (cunoscut sub numele de cod de asociere) care trebuie introdus în sistemul de navigație al vehiculului pentru a finaliza înregistrarea (Setări -> Servicii online -> Înregistrare).
În primul rând, asigură-te că următorii pași au fost efectuați corect sau sunt în vigoare:
Dacă niciuna dintre cele de mai sus nu rezolvă problema, te rugăm să ne contactezi la: [email protected]
Dacă nu ești înregistrat și MySEAT nu este complet activat, poți utiliza numai serviciile cerute de lege (apel public de urgență).
SEAT menține o bază de date cu toate datele personale furnizate de clienți, precum și alte informații necesare pentru furnizarea aplicației MySEAT, cum ar fi datele vehiculului și geolocalizarea. Toate datele generate prin utilizarea aplicației MySEAT aparțin clientului. Prin urmare, utilizarea datelor depinde de consimțământul explicit al clientului.
Toate utilizările datelor sunt în conformitate cu Regulamentul general al UE privind protecția datelor (GDPR). Pentru mai multe informații, te rugăm să consulți Politica de confidențialitate a aplicației MySEAT.
Te rugăm să reți că toate datele vor fi utilizate numai de SEAT și partenerii săi de vânzări și service. Datele nu sunt partajate cu terțe părți din motive comerciale și, în majoritatea cazurilor, sunt utilizate anonim (datele neanonimizate sunt utilizate numai atunci când este necesar). În astfel de cazuri, SEAT va procesa datele în conformitate cu liniile directoare stricte de securitate.
Aplicația MySEAT este disponibilă numai pentru următoarele modele:
MySEAT va fi disponibil în Austria, Germania, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Norvegia, Suedia, Franța, Marea Britanie, Irlanda, Elveția, Italia, Spania, Portugalia, Polonia, Ungaria, Grecia, Cipru și Olanda, Luxemburg, Bulgaria, România, Croația, Slovenia, Malta, Slovacia, Andorra, Estonia, Letonia, Lituania, Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Ucraina, Muntenegru și Gibraltar.
Poți găsi cele mai recente informații despre disponibilitatea în țara ta în aplicația MySEAT.
Perioada de încercare gratuită poate varia în funcție de țară și de nivelul echipamentului, dar durează întotdeauna cel puțin 12 luni. Perioada de service este legată de vehiculul tău și este afișată în contul tău de utilizator. După încheierea perioadei de încercare gratuită, va trebui să reînnoiești pentru a continua să utilizezi serviciul.
Cu Activarea în mașină, îți poți înregistra vehiculul (în timp ce te afli în mașină) și îl poți conecta la ID-ul SEAT pentru a putea utiliza aplicația MySEAT.
Asistentul de înregistrare te va ghida prin procesul simplu, astfel încât să poți crea contul SEAT ID în vehicul, să te autentifici, să îți înregistrezi vehiculul și să îl conectezi la contul tău. În timpul procesului de înregistrare, poți vizualiza toate informațiile legale necesare (T&C, Politica de confidențialitate) și poți accepta Acordul contractual MySEAT.
În primul rând, asigură-te că SEAT are o conexiune activă la internet și că codul de înmatriculare pe care îl folosești nu a expirat (codul de înmatriculare este valabil 1 an).
Dacă acest lucru nu rezolvă problema, șterge vehiculul și încearcă să-l adaugi din nou. Vei primi apoi un nou cod de înmatriculare pentru vehiculul tău.
Poți selecta și comuta între diferite caracteristici ale modului privat prin intermediul Centrului de gestionare și control al serviciilor din sistemul de infotainment.
Dacă îți pierzi smartphone-ul, poți schimba parola accesând aplicația MySEAT de pe un alt dispozitiv. Noua parolă este necesară dacă utilizezi unul dintre serviciile My SEAT App.
Pentru un plus de securitate, poți modifica setările aplicației astfel încât să trebuiască să reintroduci parola după o perioadă de 5, 10 sau 15 minute fără activitatea contului.
Mai întâi, asigură-te că ai cea mai recentă versiune a aplicației instalată pe smartphone. Pentru a verifica acest lucru, deschide Apple App Store sau Google Play Store și instalează toate actualizările disponibile în aplicație.
Dacă întâmpini în continuare probleme la conectarea la contul MySEAT, poți utiliza adresa de e-mail pe care ai utilizat-o pentru a te conecta, numele de utilizator sau numărul de telefon din aplicația My SEAT pentru a-ți identifica contul și a-ți reseta parola.
Dacă acest lucru nu îți rezolvă problema, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți la adresa de e-mail [email protected]. Vom face tot posibilul pentru a te ajuta.
*SEAT Leon din anul model 05/2020, Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco din anul model 09/2020.